Sat. Oct 31st, 2020
جی ہاں پچھلے دنوں امریکی حملے میں مارا جانے والا ایرانی (قدس)فوجی جرنیل کی بات کرتے ہیں۔جس کی موت کو لیکر مسلمانوں کی اکثریت غلط فہمیوں کے شکار ہیں۔کہیں خوشی تو کہیں غم وغصہ کا  ماحول دکھائی دیتا ہے۔
   مگر حقیقت کیا ہے ہم اسے جاننے کی کوشش کرتے ہیں’
*جی ہاں یہی وہ ظالم وسفاک ہے جس کی بربریت وسفاکیت نے چنگیز وہلاکو خان کو بھی  پیچھے چھوڑدیا،ایک اندازہ کے مطابق پچھلے آٹھ سالوں میں اس( قاسم سلیمانی) ظالم جرنیل نے امریکی فوج سے بھی زیادہ مسلمانوں کے خون بہایا!!
*ملک شام کے معصوم ومظلوم مسلمانوں کاحال  کون نہیں جانتا۔یہی وہ ظالم ہے جس نے اسرائیلی و ایرانی حکومت کے اشارے پر سوریہ کے 5لاکھ سے بھی زائد مسلمانون کے ناحق خون بہایا۔جس میں اکثریت بچوں اور عورتوں کی تھی اسی وجہ سے عرب دنیا اسے(قاتل اطفال السورية) “یعنی شام کے معصوم بچوں کا قاتل”کے نام سے یاد کرتی ہے۔
*عراق وشام کے کھنڈرات کے پیچھے اسی ظالم جرنیل کارول وکردار خاص ہے ۔
*یہی وہ ظالم ہے جس نے عراق پر حملوں کے دوران امریکی فوج کا ایران میں پر تپاک استقبال کرتے ہوئے انہیں ہر قسم کے  سہولیات فراہم کیا تھا۔نتیجتۃ صدام کی حکومت کو ایک کالے کوٹھری تک محدود کردیا گیا۔اور آپ کو تعجب ہوگا کہ اسی ظالم کی ناپاک عزائم و کوششوں کے نتیجے میں انہیں سولی دے دی گئی۔
*یہی وہ ظالم ہے جس نے افغانستان میں طالبان کی حکومت کو نیست و نابود کیا اور انکے خلاف ایک “حزبِ وحدت”نامی دہشت گرد تنظیم تشکیل دی، جسے ہر طرح کے اسلحے،جنگی ٹریننگ میں اسی ظالم اور قدس فوج کا کردار رہا۔نتیجتہ افغانی حکومت تباہ ہوگئی۔
*آپ کو شاید اندازہ بھی نہ ہو کہ پاکستان کی موجودہ صورتحال کا ذمہ دار بھی یہی ہے،جس نےاس ملک کوفرقہ واریت کی سلگتی ہوئی آگ میں جھونک دیا اور مہدی ملیشہ،زنبیوں جیسی دہشت گرد تنظیم تشکیل دے کر اسے تباہی کے  کاگارپر لا کھڑا کیا۔
سچ تو یہ ہے کہ ایران وامریکہ کے جنگ میں قاسم سلیمانی کی موت بالکل ویسی ہی ہے جیسے “کتے اور خنزیر کی جنگ میں کسی ایک موت ہو جائے”۔۔ 
فائدہ:
ہمیں حقیقت کو جاننے کی ضرورت ہے۔ 
شیعہ کبھی بھی مسلمانوں کے خیر خواہ نہیں رہے،نہ ہیں اور نہ ہوں گے۔
حافظ اکرام الحق سلفی

By sadique taimi

معلم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *